Wracam do sesji

 


Akcja reaktywacja już na moim blogu była a teraz czas na porządne zebranie się w garść i wyjść do ludzi.

Jakiś czas temu tych sesji było więcej gdyż były święta i cykałam je w domowym zaciszu na przygotowanej wcześniej scenerii. Były to zdjęcia typowo rodzinne i dziecięce a teraz chcę zacząć inny wymiar fotografii rodzinnej. Chcę wykonywać zdjęcia rodzinne w domowym gronie ale nie takie typowo świąteczne... Dziś był mój debiut i podczas edycji wykryłam iż lubię dwa style fotograficzne a jeden z nich poznacie dzisiaj. Zaznaczę tylko iż dziś będziecie przyglądali się fotografii niemowlęcej i takową również chcę kontynuować i rozwijać się w tym kierunku.





A teraz poznajcie Alanka, ten uroczy model miał swój pierwszy debiut przed obiektywem cioci i chyba poszło mi całkiem nieźle a sesja trwała max 30 minut więc jak na taki czas to i tak jestem dumna z siebie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible