Akcja reaktywacja!

 

Od ostatniego wpisu minął prawie rok :( Zmieniłam nieco szatę graficzną bloga, zdjęcie które mnie przedstawia również jest zmienione na aktualne a co najważniejsze przybył mi trochę sprzętu, zdjęć i nieco doświadczenia również. Dziś daję Wam nieco luźniejszy wpis i od następnego będę rozkręcać bloga.





Dziś pożegnamy z hukiem lato! Miałam okazję na super plener i sesję o zachodzie słońca i był to ostatni letni plener z czego jestem mega dumna. Cała akcja wycisnęła ze mnie wszystkie siły by wejść na szczyt (zobaczycie jak wysoko) ale warto było! Zachody są piękne! Niestety w tym roku nie zaliczyłam ani jednego wschodu słońca i jest mi wstyd :( Zdjęcia z zachodu zachwycają mnie za każdym razem jak na nie spoglądam, obiecuję częściej Was zabierać na takie wypady!


Tutaj mam piękną flarę z promieni słońca





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible