Zachód słońca - plener

 

Hejo!

Mega dawno mnie tu nie było i tym samym dawno nie robiłam zdjęć.Za dużo rzeczy było na głowie ale powracam powoli do mojego miejsca na blogu.Dziś zapraszam Cię na spacer fotograficzny o zachodzie słońca.Ostatnie promienie słońca zostały przeze mnie "złapane" wiec teraz pozostaje mi czekać na kolory jesieni i jesienne kadry,które kocham i uwielbiam.

Zachód uwieczniłam nad wodą,było bardzo przyjemnie.To był jeden z ostatnich słonecznych dni i już za nimi tęsknię.


Niestety mój laptop był w naprawie i gdzieś zapodziało się moje logo ale nic straconego to motywacja by zrobić nowe może będzie lepsze niż te stare.Tegoroczne wakacje minęły w ekspresowym tempie a mi się wydaje jakbym dopiero je zaczynała.Może to i dobrze by wkroczyć z taką wielką energią w jesień? Kto wie? Liczę na to że ta jesień będzie obfita w kolorowe liście i w mnóstwo pięknych kadrów,które mam zamiar łapać wręcz garściami.Marzy mi się sesja mojego syna w parku pełnym kolorowych,jesiennych liści.Taką sesję wykonałam rok temu i mega mi się podoba.Wracając do lata to poniżej wstawiam dwa kadry które uwielbiam z ostatniej sesji jaką miałam okazje robić.



A teraz pozostają nam piękne wspomnienia oraz pozostaje powiedzieć "żegnaj lato,do zobaczenia za rok"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible