Sesje niemowlęce - styl boho

 

Tak dobrze czytacie, styl boho. To ten styl wyłapywałam do inspiracji oraz podpatrywałam inne zdjęcia robione w tym klimacie. Zdjęcia mają to coś, są inne a zarazem magiczne. Podczas poprzedniej sesji udało mi się kilka kadrów zrobić w tym klimacie i jestem przeszczęśliwa iż mogłam spróbować swych sil w nowej (dla mnie) stylistyce zdjęć.



Sesje boho kojarzą mi się nie tylko z innymi kolorami i edycją ale także z jesienią. Maluszek współpracował idealnie a sesja była przyjemna i bardzo szybka :) Zdjęcia z poprzedniego wpisu jak i z tego zrobiłam w pół godzinki a zaznaczę iż to mój debiut w fotografii niemowlęcej :)




Wiem iż zdjęcia by wyglądały lepiej wykonane na białym kocyku czy też prześcieradle ale nie było nic takiego pod ręką. Następnym razem zadbam bardziej o tło :) Dajcie znać jak zdjęcia się podobają oraz co do poprawki. Ściskam mocno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible