Druga sesja zdjęciowa - również Katowice


Ach!Chyba coś mnie ciągnie do tych Katowic.Piękne widoki,piękna architektura a przede wszystkim piękna modelka,z którą współpracuje się świetnie.Drugą sesję wykonaliśmy również w Katowicach, tylko tym razem wybrałyśmy inne miejsca na zrobienie zdjęć.


Na dworze były kiepskie warunki ponieważ padał deszcz i okropnie wiał wiatr.Przemarzłam do tego stopnia, że nie czułam palców lecz opłacało się.Także proszę o łaskawą ocenę ^^


                Niestety to zdjęcie jest źle wykadrowane :(

Uwielbiam takie zdjęcia:)

A takie zdjęcia kojarzą mi się z blogami modowymi :)

Najlepsze "smaczki" zostawiłam na sam koniec.Te zdjęcia,które znajdziecie poniżej bardzo mi się podobają.Niesamowite miejsce,pięknie się to wkomponowało w zdjęcie także jestem jak najbardziej na tak.

8 komentarzy:

  1. Dobrze ci idzie! Świetnie wyglądasz :)

    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałe zdjęcia! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie to jedno zdjęcie było kiepsko wykadrowane, ale idzie Ci coraz lepiej na sesjach
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta sesja :) Zapowiada się z ciebie niezła modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ale popracowałabym nad wyglądem bloga (jeśli chcesz, mogę pomóc)

    Invincible

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na drugą sesję, wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że dla swojej pasji chce Ci się jechać do innego miasta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible