Moja pierwsza sesja

Witam Was serdecznie na moim blogu,który powstał z myślą o mojej pasji i chęci dzielenia się z Wami efektami mojej pracy.Ja jestem Iwona i dziś przedstawię Ci efekty wczorajszej sesji zdjęciowej,jaką wykonałam.Była to moja pierwsza sesja zdjęciowa,a już szykuje się kolejna także proszę o łagodne oceny.Fotografią zajmuję się od 2013r a tak już na poważniej to od bieżącego roku więc można by powiedzieć, że jakieś pojęcie mam reszta to tylko zaangażowanie w pasje(edycja zdjęć,sprzęt i odpowiednio zrobione ujęcie).
Wykonałam 149 zdjęć a po przejrzeniu wybrałam 63 zdjęcia, które nadawały się do publikacji.Spokojnie tutaj pojawi się tylko część z nich :)


Pierwsze zdjęcia wykonane podczas sesji:

A tutaj kilka zdjęć,które udało mi się wykonać :)

Kolejna sesja już niebawem.Jeśli się podobało zostań ze mną na dłużej :)


3 komentarze:

  1. Bardzo dobre zdjęcia jak na pierwszą sesję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zaczynasz :)
    Moje początki były o wiele, wiele gorsze :D
    Skup się bardziej na ostrości, kompozycji i pomyśle na zdjęcia i już w ogóle będzie cudownie! :)

    zapraszam na mojego bloga:
    rudalumpoholiczka.blogspot.com
    a fotograficznie czyli zawodowo:
    http://emilytfotografia.wixsite.com/emilyt :)

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz, wyszło bardzo dobrze! Super!
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible