Zdjęcia z kursu fotofgraficznego


I oto pewnego dnia nasz nauczyciel postanowił nas (pozytywnie) zaskoczyć.Kazał nam przynieść lustrzanki/aparaty,statywy oraz dziewczyną kazał się pomalować.Nic więcej nam nie powiedział.Lubię tą tajemniczość, kiedy czacha dosłownie kipi Ci od pomysłów, które mogą być na zajęciach.I tym sposobem każdy każdemu robił zdjęcia.Tak powstały moje dwa zdjęcia.Nie jestem profesjonalistą to zaznaczę od razu.Mam zgodę na wykorzystanie zdjęć a mojej modelce serdecznie dziękuję!


Bardzo lubię ten efekt (bokeh) na zdjęciach i moja piękna modelka również.


Kolejne zdjęcie jest z motywem świątecznym za co przepraszam, że dopiero teraz je dodaje i mam cichą nadzieję iż moja modelka się za nie nie obrazi hihi.Zdjęcie kojarzy mi się z pocztówką a napis w stylu "wesołych świąt" zawsze można dorobić.

Kochani i to by były wszystkie zdjęcia, które mogę Wam pokazać i opublikować na mojej stronie.Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobały.W razie pytań zapraszam do komentowania wpisu na dole.

3 komentarze:

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible