Święta tuż,tuż


Hej!

Święta lada moment więc u mnie zawrzało od sesji świątecznych, dzięki nim mam możliwość poznania własnego stylu obróbki i tego co chcę osiągnąć na zdjęciach. Obecnie współpracuję z rodzinami z dziećmi w różnym przedziale wiekowym. To  piękne móc widzieć dzieciaki w różnym wieku jak się rozwijają a tym bardziej móc wykonać im sesję jest cudownym przeżyciem. Zaczynając przygodę z fotografią nigdy bym sobie nie powiedziała że zajdę naprawdę tak daleko...
Dziś zabieram Was w zimowe i świąteczne klimaty bo to już niedługo więc załączamy kominek, muzyczkę świąteczną i przeglądamy zdjęcia z ostatniej sesji z wspaniałymi ludźmi ♥


Przeczytajcie cały post mam dla Was niespodziankę!






Laurka to mała i piękna modelka zobaczcie sami jak pozowała


Jestem bardzo zadowolona z sesji jak również moi klienci są zadowoleni a o to właśnie mi chodzi.

Kochani!

Jeśli jesteście ze śląska to serdecznie zapraszam Was do kontaktu, zostały ostatnie wolne terminy a zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible