Co się szykuje?

 

Hej!

Dawno nie było u mnie zdjęć nie będę nawet tego komentować. Zapuściłam bloga jak i swoją pasję,przyznaję się bez bicia.Ale,ale powróciłam mam nadzieję że to co się wydarzy da mi kopa takiego motywacyjnego.Mam już umówione dwie sesje zdjęciowe i są to dwie różne sesje więc będę mogła się wykazać pomysłem i kreatywnością.Nie ukrywam iż to co będzie dalej to zależy tylko ode mnie.Wszystko jest "w moich rękach".Dziś chcę Wam przedstawić zdjęcia jakie udało mi się zrobić na spacerze z moim synem co nie było lada wyzwaniem.


Powiem Wam,że boje się tej drugiej sesji bo takiej to jeszcze nie robiłam.Pomysł jest ale mam stracha po prostu ją wykonać bo jest to coś innego,coś czego jest pełno a chciałabym by wyszło na tyle dobrze bym mogła być z siebie dumna i inne osoby by się do mnie zgłaszały.Życzcie mi powodzenia a ja zapraszam na dalsze oglądanie zdjęć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible