Jak dobrze wstać rano

Jak to nasza stara piosenka brzmi: "Jak dobrze wstać skoro świt" potwierdzę te słowa.Naprawdę warto teraz dzień wcześniej naszykować sobie ciepłe ubrania,nastawić budzik na godzinę 4:00 i wcześnie wstawać.Ostatnio przekonałam się o tym na własne oczy i na własnej skórze.
Zdążyłam się wyszykować,zrobić gorącą herbatę w termos i ruszyć w drogę po nową przygodę zdjęciową.
Była mgła,ptaki radośnie śpiewały a wyłaniające się słońce tylko utkwiło mnie w przekonaniu iż warto było!


Zadbałam nawet o fotografię szczegółową :)

Nie zapomniałam również o pięknych widokach








1 komentarz:

  1. Zbieram się w sobie, aby wyjść kiedyś na takie zdjęcia, może teraz się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci pięknie za poświęcony czas oraz komentarz na blogu.

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible